Bied uw klanten extra service met een eenvoudig programma voor hun administratie.
Met MyFact maakt u het verschil voor uw klanten!
MyFact is ontworpen om perfect samen te werken met de software in uw boekhoudkantoor. Onze software wordt steeds op maat van uw klant ingesteld, zodat de functies die nodig zijn altijd beschikbaar zijn, zonder overbodige functies die uw klant niet gebruikt. Eenvoudiger kan niet!
Voordelen voor uw kantoor:
- Dankzij eenvoudige koppelingen met boekhoudprogramma's hoeven de documenten van uw klanten niet meer manueel ingebracht te worden
- Wij bieden vanuit MyFact gratis support aan uw klanten, u heeft immers wel wat beter te doen
- Indien nodig heeft u toegang tot de administratie van uw klant om te helpen bij specifieke boekhoudkundige vragen
Voordelen voor uw klanten:
- Besparing van tijd met de eenvoudigste tool om de administratie van het bedrijf te beheren
- Geen fouten meer, zoals die regelmatig voorkomen bij het gebruik van software zoals Excel of Word
- Administratie in de cloud die bijvoorbeeld ook tijdens een bespreking op kantoor eenvoudig bekeken en bijgewerkt kan worden