OkiOki

Maak je gebruik van OkiOki om al je documenten te centraliseren? Dan hebben we goed nieuws voor jou! Voortaan kan je gemakkelijk je verkoopfacturen versturen naar OkiOki.

Opgelet: als je gebruikt maakt van een Gmail of Google Workspace mailbox, en je hebt deze mailbox reeds gekoppeld met OkiOki, dan hoef je niets meer te doen. OkiOki haalt reeds automatisch alle verzonden facturen op uit je mailbox.

OkiOki e-mailadres instellen

Je krijgt bij je OkiOki account automatisch een e-mailadres (terug te vinden in OkiOki onder Voorkeuren > OkiOki e-mail adres) dat je in MyFact kan invullen als BCC e-mailadres. Dat kan via Instellingen > E-mailadressen. Klik hier je op e-mailadres en vervolgens op "Aanpassen" bij "BCC e-mailadres". Vul je OkiOki e-mailadres in en klik op "Bewaren".

MyFact zal nu elke factuur die je verstuurt via e-mail naar je klant ook bezorgen aan OkiOki.

OkiOki - MyFact